Arnab untuk dijual

  • Anda ingin miliki arnab? Sila hubungi saya di 019-4944498 atau datang sendiri ke 1852 Kampung Tersusun Pongsu Seribu, Kepala Batas

Tuesday, December 15, 2009

Serangan kerengga

Kerengga menyerang arnab aku hingga seekor ibu Anggora telah mati. Aku ingatkan anak kecil aje yang tak tahan dengan semut dan kerengga ni, ibu yang dah besar pun tak tahan juga. Ye lah, arnab ni tak dapat nak mengelak atau menempis binatang halus yang menggigit sekitar mata dan mukanya. Kesihan si Anggora tu. Anak-anak aku telah membuang semua kerengga tu tapi pada keesokkan harinya, ia telah menemui Penciptanya.

Sementara tu sangkar baru aku hanya siap dipasang rangka dan bumbung. Aku belum sempat menyiapkan sel-selnya lagi. Insya Allah sebelum tahun baru nanti aku harap dapat menyiapkan sangkar baru dan menggunakannya.

No comments:

Post a Comment